نگهبان هوشمند ثمین چیست؟

نگهبان هوشمند ثمین، نام عنوانی است که امروزه زیاد می شنویم و در بسیاری از مراکز با نام و نشان آن سرکار داریم اما شاید برای شما جالب باشد که بدانید این سرویس نگهبان هوشمند از کجا و چطور بوجود آمد؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را با جزئیات بیشتری از این سرویس هوشمند استخدام نگهبان آشنا کنیم.

در سال ۱۳۸۴ و بر اساس ماده ۱۲۲ قانون چهارم توسعه، موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی ثمین حافظ تحت نظارت و پوشش پلیس پیشگیری ناجا ( پلیس پیشگیری فراجا) تاسیس گردید. این موسسه رفته رفته و طی چندین سال موفقیت در زمینه حفاظت از منازل و مراکز تجاری و اداری در سال ۱۳۹۰ شروع به مطالعه و بررسی طرحی جدید به نام نگهبان هوشمند کرد که پس از طی ۲ سال مطالعه، بررسی و آزمایش، بالاخره در سال ۱۳۹۲ این طرح به نام نگهبان هوشمند ثمین مشهد با کسب تمامی مجوزهای لازم و با هماهنگی پلیس پیشگیری شروع به فعالیت کرد که باعث استقبال فوق العاده مشترکین قدیم و جدید مجموعه شد. رفته رفته و با گسترش فعالیت و استقبال از این طرح، در سال ۱۳۹۴ این طرح از سوی فرماندهی محترم انتظامی استان به ستاد فرماندهی ناجا اعلام گردید. از این رو از آن سال تا به امروز موسسعه ثمین حافظ (شرکت نگهبانی ثمین حافظ مشهد ) روی حفظ کیفیت خدمات سرویس نگهبان هوشمند ثمین متمرکز شده است.

 

نگهبان هوشمند ثمین چیست؟

به طور کلی می توان گفت عنوان خدمتی است که شما می توانید با اتصال سیستم دزدگیر منازل یا امکان اداری، تجاری و … خود به مرکز کنترل هوشمند نگهبان ثمین از تمامی خدمات این سرویس استفاده کنید برای مثال به محض دریافت اخطار، پیام یا آلارم، به صورت هوشمند و خودکار، نزدیک ترین نگهبان دوره دیده این سرویس جهت بررسی به محل اعزام می شود. از دیگر وظایف نگهبانان سرویس نگهبان هوشمند ثمین ، حضور و سرکشی مداوم در محل های تحت پوشش به صورت شبانه روزی برای جلوگیری از سرقت ، زورگیری ، مزاحمت و سایر موارد مشکوک می باشد.

 

نگهبان هوشمند ثمین

 

اگر تمایل دارید در رابطه با پلیس یار یا طرح نگهبان محله اطلاعات بیشتری کسب کنید، پیشنهاد می کنیم مقاله “پلیس یار (نگهبان محله) کیست و هرآنچه باید بدانیم” را نیز مطالعه کنید

تعرفه و هزینه خدمات نگهبان هوشمند ثمین؟

از دیگر ویژگی های بارز این سرویس، هزینه به مراتب کمتر از استخدام نگهبان و نیروی حفاظتی برای منزل یا محل کار شماست. برای استخدام نگهبان شما باید مراحل زیادی را طی کنید، از جمله رزومه و هویت فرد مورد نظر خود را بررسی و صحبت سنجی کنید، همجین هر نگهبانی باید باتوجه به مکانی که از آن نگهبانی می کند آموزش دیده باشد و نسبت به وظایف خود آگاه و توجیه باشد، به روز نگهداشتن آموزش و اطلاعات نگهبانان از دیگر چالش های استخدام نیروی نگهبان است اما تمامی این مشکلات و چالش با توسط سرویس نگهبان هوشمند ثمین برطرف شده است. تمامی نگهبانان ثمین دارای مدارک و قراردادهای معتبر می باشند، همینطور تمامی آن ها نگهبانان هرساله ، در دوره های مختلف آموزشی شرکت می کنند تا از نظر فکری و جسمی تبدیل به زبده و حرفه ای ترین نگهبانان شوند. از همه مهم تر به دلیل امکان خرید اشتراک های مختلف از این سرویس نگهبانی، هزینه استخدام نگهبان برای شما تا یک دهم قیمت نیز کاهش پیدا کرده است. به همین دلیل استفاده از این سرویس، بسیار هزینه کمی را برای شما بوجود آورده است.

 

ما در این سایت نگهبان هوشمند ثمین امکان استخدام در موسسه حفاظتی و مراقبتی ثمین مشهد به عنوان یکی از نیرو های نگهبان ثمین نیز فراهم کرده ایم، در صورت تمایل می توانید از طریق صفحه استخدام و همکاری باما در ارتباط باشید.

 

چطوری می توانم از خدمات سرویس نگهبان هوشمند استفاده کنم؟

راه های مختلفی برای ارتباط با کارشناسان این سرویس وجود دارد، از جمله این که در هر ساعتی از شبانه روز می توانید با شماره تلفن ۰۵۱۳۷۱۳۴۹۶۰ تماس حاصل نمایید تا بر اساس ویژگی های مکانی که نیاز به نگهبانی از آن دارید، طرح های مختلف به شما پیشنهاد شوند، همچنین می توانید از طریق سایت ثمین یاران و یا لینک “ثبت نام مشترکین” فرم اولیه را تکمیل و برای ما ارسال کنید تا در اولین فرصت با شما تماس بگیریم. همچنین نگهبان هوشمند ثمین در مشهد و شهرهای اطراف مانند طرقبه، شاندیز و … خدمات نگهبانی را ارائه می دهد.

 

نگهبان هوشمند ثمین

 

جمع بندی، چرا باید از خدمات نگهبان هوشمند ثمین استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد، استفاده از خدمات امنیتی و نگهبانی ثمین، بسیار هزینه کمتری نسبت به استخدام نگهبان برای شما ایجاد می کند، همینطور تنها کافی است دزدگیر محل مورد نظر خود را به مرکز کنترل هوشمند ثمین مشهد متصل کنید تا از وجود نیروهای حرفه ای نگهبانی بهره مند شوید. پشتیبانی ۲۴ ساعته نیز از دیگر ویژگی هایی است که این سرویس نگهبان هوشمند ثمین که زیرمجموعه موسسه خدمات حفاظتی و مراقبتی ثمین حافظ مشهد است را به انتخابی مطمئن برای تمامی افرادی که نگران سرقت منازل، محل کار یا … خود هستند تبدیل می کند

1 پاسخ
  1. علی عزیزی
    علی عزیزی گفته:

    سلام
    طرح خوب ومطمئن هست من برا باغ در آبروان
    ۳۵ کیلومتری مشهد نگهبان هوشمند نیاز دارم .نیروی انتظامی هم آبروان دارد.دوربین دزدگیر هم امکان وصل کردن دارد.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه مطالب این سایت مربوط و محفوظ به موسسه ثمین حافظ می باشد.